Hvorfor har jeg ikke fått alle produktene jeg bestilte?

  • Vi beklager at vi ikke har hatt mulighet til å levere alle produktene i bestillingen din.

    Hvis det er stor etterspørsel etter et produkt, kan det hende at produktet blir utsolgt før lagerbeholdningen rekker å oppdateres på nettet.

    Vi sender deg alltid en endelig ordrebekreftelse der du kan se varene som blir levert. Da bestillingen forlot lageret vårt, ble du belastet bare med beløpet for de produktene som faktisk ble sendt.

    Vi har dessverre ikke mulighet til å ettersende produkter som ikke kom med i bestillingen, men følg gjerne med på hjemmesiden vår, der vi oppdaterer produktutvalget kontinuerlig.

    Om du ønsker å finne et lignende produkt eller har andre spørsmål, kan du alltid kontakte kundeservice på customerservice@glitter.no eller kontakte oss via chat, så hjelper vi deg.

    Produkter som er utsolgt fra nettbutikken kan eventuelt være å finne i din nærmeste Glitter-butikk. Klikk her for å se våre butikker.

  • Fikk du svar på ditt spørsmål?

      

    Hvilken informasjon mangler du?